Teammanager Consument (fulltime)

Functieomschrijving

Voor onze afdeling Operations zijn wij op zoek naar een Teammanager Consumenten.

In deze aansturende rol draag je bij aan de verbetering van de dienstverlening richting consumenten waarbij de belangen van Stichting BKR niet geschaad worden. Je bent samen met je team verantwoordelijk voor de realisatie van de werkzaamheden binnen het team Consumenten als afgeleide van het tactisch beleid en afgestemd op de wensen van onze deelnemers (hoofdzakelijk de kredietverstrekkers in Nederland zoals banken, lease maatschappijen, postorderbedrijven etc.).


In deze positie heb je een coachende rol richting je team. Je stuurt je team - op op een natuurlijke wijze - integraal aan op op een natuurlijke wijze die gericht is op de ontwikkeling van jouw teamleden. Persoonlijk leiderschap en eigenaarschap zijn voor jou vanzelfsprekend in jou dagelijkse aanpak en werkzaamheden.

Resultaatgebieden waarmee je aan de slag gaat zijn:

  • Het voorbereiden en ontwikkelen van beleid inzake de Consument en de klantbediening hierbij;
  • het realiseren van dit beleid binnen de vastgestelde beleidskaders.
  • Je onderhoudt nauw contact met de Proceskwaliteitsmanager in het kader van de planning en roostering van werkzaamheden van het team.
  • Ook buiten de afdeling sta je in goed contact met collega’s, in en externe relaties ten behoeve van de verbetering van de klantbediening.

De functie is ontstaan uit een herinrichting van onze afdeling Operations.

Vereisten

  • Hbo werk- en denkniveau met 3 jaar relevante werkervaring
  • Kennis van procesmanagement en lean management
  • Kennis op hoofdlijnen van functioneel beheer
  • Kennis op hoofdlijnen van de geldende processen en werkinstructies
  • Kennis op hoofdlijnen van kredietregistratie, reglementen en handleidingen
  • Kennis van de BKR organisatie, de BKR producten en de dienstverlening van BKR
  • Kennis van de beginselen van informatietechnologie
  • Kennis van het BKR klantveld, in staat om de voor BKR juiste afweging te maken bij tegengestelde of afwijkende klantbelangen en medewerkers daarbij te begeleiden.
  • Kennis van (verander) management, communicatie en project (scrum/agile/devops) technieken en inzicht in de inrichting van de diverse organisatieonderdelen
  • Kennis op hoofdlijnen van werkprocessen van zakelijke klanten in relatie tot de dienstverlening van BKR
  • Diepgaande kennis van leidinggeven en coachen.


Competenties

  • Klant- en resultaatgerichtheid
  • Procesmatig werken en denken
  • Groepsgericht en coachend leidinggeven
  • Kwaliteitsgerichtheid
  • Samenwerken
  • Overtuigingskracht