Desk Accountmanager

Functieomschrijving

Stichting BKR is op zoek naar een Desk Accountmanager.

Als Desk Accountmanager houd je je bezig met het coördineren en uitvoeren van werkzaamheden ten behoeve van de bediening van de zakelijk klant en het ondersteunen van het team van Accountmanagers. Je fungeert als linkin pin tussen Operations en Relatiemanagement en je bent vanuit deze rol verantwoordelijk voor de bediening van het segment Small accounts. Je onderhoudt niet-routinematige contacten met bestaande en potentiële zakelijk klanten.

Resultaatgebieden waarmee je aan de slag gaat zijn: Uitvoeren van accountbeheer binnen het Team Zakelijk, coördineren van het klachtenmanagement. Je biedt ondersteuning aan het accountmanagement team. Je fungeert als aanspreekpunt voor de zakelijk klanten en je voert telefonisch accountbeheer met de small accounts. Daarnaast draag je zorg voor de inhoudelijke opzet van de basiscursus van BKR.

Deze functie is ontstaan door een herinrichting van onze afdeling Operations.


Vereisten

  • Minimaal HBO werk en denkniveau.
  • Kennis van relatiemanagement/-beheer.
  • Kennis van relevante wet- en regelgeving, waaronder wft.
  • Kennis van de organisaties van klanten en de relevante branche-/koepelorganisaties.
  • Inzicht in organisatorische processen.
  • Kennis van geautomatiseerde gegevensverwerking en BKR-systemen is een pré.
  • Kennis van kredietregistratie, reglementen en handleidingen is een pré.
  • Kennis van de BKR organisatie, de producten en de dienstverlening van BKR is een pré.
  • Kwaliteitsgerichtheid
  • Organisatiesensitiviteit
  • Samenwerken