Customer Service Medewerker Zakelijk

Functieomschrijving

Stichting BKR zoekt een nieuwe Customer Service Medewerker voor de afdeling Zakelijk.


Team zakelijk is het enige en unieke punt binnen BKR waar eerstelijns contacten en de opvolging daarvan met zakelijke klanten plaatsvindt. Daarbij is er sprake van een eerste- en tweedelijns opvolging van die contacten. Team zakelijk voert niet alleen uit, we initiëren verbeteringen, realiseren klantwaarde en zijn actief in de verbinding naar zakelijke klanten en de interne organisatie. Waar nodig pakken we daarbij actief een coördinerende rol en leveren we volgens afspraak.


In deze rol als Customer Service Medewerker Zakelijk onderhoud je het klantcontact met onze zakelijke klanten (zoals kredietverstrekkers zoals banken, verzekeringsmaatschappijen, lease bedrijven, postorderbedrijven) en geef je advies over onze producten en dienstverlening.

Als Customer Service Medewerker voer je op juiste, tijdige en correcte wijze deze werkzaamheden uit, binnen onze vastgestelde kaders en processen. Het realiseren van klantwaarde, kwaliteit en leverbetrouwbaarheid zijn voor jou hierin vanzelfsprekend.


  • Je bent eerstelijns aanspreekpunt (o.a. persoonlijk, via diverse online platforms, telefonisch en via mail) voor alle deelnemers (zakelijke klanten) die met BKR contact leggen ongeacht welk kanaal. 
  • Je adviseert de zakelijke klanten over diensten en producten, zoals toetsprocessen, daarnaast behandel en beoordeel je een inzage verzoek op juistheid en volledigheid.
  • Je behandelt en verstuurt toetsaanvragen.
  • Je levert input aan onze Desk Accountmanagers ter voorbereiding van accountbezoeken
  • Je zorgt dat eventuele klachten middels SLA's af worden gewikkeld.
  • Je bereidt BKR cursussen voor.
  • Je voert EVA/SFH deelnemers op.


Het team binnen Operations bestaat uit circa 28 collega's. Dit is onderverdeeld in Zakelijk en Consumenten.

Deze functie is ontstaan door een herinrichting van onze afdeling Operations.

Vereisten

  • Hbo werk- & denkniveau;
  • Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift;
  • Goede gebruikerskennis van softwarepakketten, zoals MS Word, Excel en Powerpoint;
  • Kennis van geautomatiseerde gegevensverwerkingssystemen;
  • Kennis van geldende processen en werkinstructies;
  • Kennis van kredietregistratie, reglementen en handleidingen is een pré;
  • Interesse in de producten en dienstverlening van BKR;
  • Kwaliteitsgerichtheid;
  • Aanpassingsvermogen;
  • Organiseren van eigen werk.