Customer Service medewerker Consument

Functieomschrijving

Stichting BKR zoekt een nieuwe Customer Service Medewerker voor de afdeling Consumenten.

In deze rol onderhoud je het klantcontact met de consumenten en geef je advies over onze producten en dienstverlening.

Als Customer Service Medewerker voer je op juiste, tijdige en correcte wijze deze werkzaamheden uit, binnen onze vastgestelde kaders en processen. Het realiseren van klantwaarde, kwaliteit en leverbetrouwbaarheid zijn voor jou hierin vanzelfsprekend.

Resultaatgebieden waarmee je aan de slag gaat zijn:

Je bent eerstelijns aanspreekpunt voor alle consumenten die met BKR contact leggen ongeacht welk kanaal.

Je adviseert de consument over diensten en producten,

daarnaast behandel en beoordeel je een inzage verzoek op juistheid en volledigheid.

Het team binnen Operations bestaat uit circa 28 collega's. Dit is onderverdeeld in Zakelijk en Consumenten.

Deze functie is ontstaan door een herinrichting van onze afdeling Operations.

Vereisten

  • Minimaal mbo 4 diploma;
  • Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift;
  • Goede gebruikerskennis van softwarepakketten, zoals MS Word, Excel en Powerpoint;
  • Kennis van geautomatiseerde gegevensverwerking en BKR-systemen;
  • Kennis van geldende processen en werkinstructies;
  • Kennis van kredietregistratie, reglementen en handleidingen is een pré;
  • Kennis van de BKR organisatie, de producten en dienstverlening van BKR is een pré;
  • Kwaliteitsgerichtheid;
  • Aanpassingsvermogen;
  • Organiseren van eigen werk.